בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון להענקת שירות איכותי לדיירי הדיור הציבורי, משיקה עמידר החדשה שירות זימון תור מראש במרכז השירות שלה בעיר עפולה (רח' קפלן 11).

צעד זה, הינו חלק ממהלך נרחב לשדרוג איכות השירות ללקוחות הדיור הציבורי, שמבצעת החברה, וזאת בין היתר באמצעות מגוון שירותים דיגיטליים, המאפשרים ביצוע פעולות מרחוק בקלות וביעילות.

צילום: ענבל מרמרי

בחברת עמידר מציינים כי מרכז השירות בעיר עפולה הינו מהראשונים בהם יוכלו לקוחות החברה להזמין תור מראש. כאשר במהלך הרבעון הקרוב, יוצע השירות במרכזי החברה ברחבי הארץ.

שירות זימון תור מראש ניתן לבצע במספר דרכים: באמצעות אפליקציית 'עמידר בשבילך' (תחת קטגוריית "מרכזי שירות"), באתר האינטרנט של החברה וגם במוקד השירות הטלפוני: 6266*.

כאמור, מהלך זה מהווה צעד נוסף בשיפור איכות השירות לקהל הדיירים. כך למשל פותחה לפני מספר חודשים אפליקציית 'עמידר בשבילך', המאפשרת בין היתר לדווח על מגוון נושאים לטיפול, מכל מקום ובכל עת, ושירות 'אזור אישי', המוצע באתר האינטרנט של החברה, דרכו ניתן לבצע מגוון פעולות מבלי לצאת מהבית.