הגעתם למרפאה והעברתם כרטיס בעמדת הקיו פלו, מעתה תקבלו הודעת מסרון (SMS) שתעדכן אתכם כמה ממתינים יש לפניכם. לדברי רפי ברום, המנהל האדמיניסטרטיבי של כללית מחוז צפון: "בימים אלה מתבצע פיילוט מוצלח במספר מרפאות ברחבי המחוז: מרכז בריאות הילד עפולה, מרפאת מגדל העמק, מרכז רפואה יועצת בבית שאן, קנב ומרכז בריאות הילד בקריית שמונה, שיכון ד' בטבריה, מרפאת מומחים בקניון צפת, המעיין והמרכז לרפואה יועצת מגדלי נצרת. כללית מרחיבה את מגוון השירותים הדיגיטליים והחלה בהפעלת שירות חדש, קבלת הודעת מסרון (SMS) שתעדכן אתכם על מצב הממתינים. אנו שמחים לאמץ שירותים חדשים ודיגיטליים אשר מבטיחים ללקוחותינו שירות מהיר המשפר את חווית השירות ומהירות הטיפול".

אילוסטרציה. צילום: freepik

"כארגון המעניק מגוון שירותים רפואיים, חשוב לנו להרחיב ולהתאים את אמצעי התקשורת של הלקוחות עמנו ולאפשר תקשורת ישירה בפלטפורמות הזמינות והמועדפות עליהם. שירות זה מצטרף לעוד מספר שירותים חדשניים שהושקו בדיגיטל: הפיכת טופס 17 לאוטומטי ודיגיטלי ומועבר ישירות מהמרפאה לבתי החולים של הכללית במערכות הממוחשבות, שירותי האון ליין זמינים החל מהשעה 19:00 כשהמרפאות בקהילה נסגרות - רופא משפחה, רופא ילדים ורופא עור, מספקים ייעוץ רפואי בשיחת טלפון או וידאו עם המטופל ומכשיר ה - Tyto שהכניסה הכללית לשימוש בשנה האחרונה. המטופלים שלנו מקבלים כאן את הטיפול הרפואי הטוב ביותר על ידי המומחים המובילים בתחומם", סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל כללית מחוז צפון.